KLAR Forsyning indvier deres nye administrationsbygning

Torsdag klippede KLAR Forsyning snoren til deres nye administrationsbygning. Medarbejderne er allerede nu flyttet ind på Vasebækvej i Køge, hvor KLAR Forsynings nye vandværk også er placeret.

I torsdags kunne KLAR Forsyning indvie deres nye administrationsbygning på Vasebækvej 40 i Køge, hvor KLAR Forsynings nye vandværk også er placeret.

Det var formanden for Køge Vand, Søren D. Brask, der klippede snoren og i sin tale understregede han blandt andet, at selvom der stadig arbejdes på selve vandværket, er det en stor milepæl, der nu er nået i projektet.

’Vi står her og kigger på den færdige bygning til det vandværk, vi har arbejdet hårdt og længe på at få gjort til virkelighed. I bestyrelsen har vi fulgt projektet fra tanke til beslutning – fra arkitektforslag til første spadestik - og nu står vi her i dag og kan indvie bygningen. Og jeg kan kun sige, at jeg er meget tilfreds med resultatet’, sagde han og tilføjede, at Køge kan se frem til at få et topmoderne vandværk baseret på de nyeste teknikker til behandling af vand.

Nye moderne rammer for medarbejderne

Der er gjort meget ud af arkitekturen på det nye vandværk, og idéen med bygningen er, at de brune sten skal afspejle undergrunden, der skyder op, og den lette glasfacade skal give udtryk for den gennemsigtighed, som KLAR Forsyning er garant for.

For medarbejderne i KLAR Forsyning betyder det, at det administrative personale nu endelig er samlet på en adresse.

’Jeg synes, at det er en rigtig flot arbejdsplads, I har fået jer. Man kan se, at der både er lagt vægt på design, komfort og moderne løsninger. Jeg håber, at alle jeres forventninger vil blive indfriet, og at I bliver rigtig glade for jeres nye arbejdsplads', sagde Søren D. Brask, der også glæder sig over, at kunderne fremover vil blive mødt af et flot syn, når de kommer for at besøge deres forsyningsselskab.

Efter planen vil vandværket stå helt færdig og være klar til at levere vand til kunderne i Køge i løbet af sommeren 2018.