Bestil papbeholder

 Fra 1. januar 2022 er det obligatorisk for alle husstande i Greve Kommune at have en papbeholder. 

Mangler du en papbeholder, så kan du bestille en ny papbeholder via dette link: 

Bruger du lige nu den gamle papirbeholder på 140 liter til pap, er du velkommen til at fortsætte med at bruge den. Ønsker du derimod en større beholder, er du velkommen til bytte den til en større på 240 liter. Du bestiller blot via linket oven for.  

Fristen for at bestille en ny papbeholder er 1. august 2021. Vi samler løbende op på bestillinger, der kommer ind efter bestillingsfristens udløb, så der kan gå nogle uger inden beholderen leveres. Bestiller du efter fristen, kan vi derfor ikke garantere, at du modtager beholderen i år. 

Papbeholderen bliver betalt gennem dit affaldsgebyr. 

Billede af pap som bliver smidt i en affaldsbil.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Folketinget har vedtaget nye nationale regler for affaldsindsamling i Danmark. De nye regler betyder, at borgere i Greve Kommune fra 1. januar 2022 skal sortere i 10 typer affald: madaffald, restaffald, papir, glas, pap, plast, metal, mad- og drikkekartoner, farligt affald og tekstiler.

 
 
 
 
 
 

Vi har travlt på telefonen i dag

Vi får mange henvendelser på telefonen i dag. Derfor kan der være lidt ventetid, hvis du forsøger at ringe. 
 
Husk, at du altid er velkommen til at sende os en mail til klar@klarforsyning.dk. Så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt. 
 
Vi beklager ulejligheden og håber på din tålmodighed.