Greve

Hvis dit affald ikke er hentet

Du kan indberette det til os, hvis du ikke har fået hentet dit affald via digital selvbetjening.

Der kan dog være en god grund til, at dit affald ikke er blevet hentet, så før du indberetter det, vil vi bede dig om at læse teksten nedenunder.

 

Før du indberetter, at du ikke har fået hentet affald
Før du indberetter, at du ikke har fået hentet dit affald, vil vi bede dig tjekke
 
  • om du har modtaget en meddelelsesseddel i din postkasse
  • om du har sat affaldet ud den rigtige dag - find din affaldskalender her.
  • om du har husket at sætte din 140 l dagrenovationsbeholder uden for skel. Hvis dine adgangsforhold overholder Arbejdstilsynets regler, henter vi dog beholderen op til 5 meter inde på grunden (se reglerne om adgangsforhold).
  • om du har husket at sætte storskrald og genbrug uden for skel.
Indberet manglende afhentning via digital selvbetjening
Kontakt
Hvis du har spørgsmål kan du kontakte:
 
RenoNorden A/S
Islandsvej 5
4681 Herfølge
 
Telefon 70 27 05 50 (telefontid hverdage fra kl. 8.00 - 16.00)

Vi har lukket for vandet i dele af Køge

Vi er desværre blevet nødt til at lukke for vandet fra Køge Vandværk. Det skyldes, at der i forbindelse med arbejdet ved det nye sygehus er blevet gravet en vandledning over.

Der arbejdes på det, og vi åbner for vandet igen i løbet af den næste time. Vandtrykket i dine haner vil være normalt igen i løbet af formiddagen.

Når I får vand igen, kan det være farvet og uklart. I skal derfor tage jeres filtre af og lade vandet løbe.

Venlig hilsen

KLAR Forsyning