Logget ind som:
Kundenr.:

Få besked hvis dit vandforbrug ændrer sig

Få besked hvis dit vandforbrug ændrer sig, før det fører til en stor ekstraregning.

Vil du gerne have besked, hvis dit toilet løber eller din hane drypper, før det fører til en stor ekstraregning for dit vandforbrug? Det kan vi godt forstå.

Som vandkunde i Køge, der betaler direkte til KLAR Forsyning, kan du tilmelde dig vores nye service, hvor du får en sms eller en e-mail, hvis dit vandforbrug ændrer sig.

Sådan får du besked ved ændret forbrug

Du skal starte med at logge ind på Min Forsyning via MitID.

Har du ikke været logget ind i Min Forsyning før, kan du herunder hente en vejledning til, hvordan du gør:

Når du er logget ind, skal du fuldføre to trin. Du er ikke tilmeldt, før du har fuldført både trin 1 og 2.

1. Tryk på blyanten og indtast dit mobilnummer/e-mailadresse herunder ved Notifikationer om afvigelser i forbrug. (Bemærk, at du ikke her kan bruge slideren)

Tryk herefter gem. 

Du skal først logge ind via knappen herunder for at få adgang til informationer om din forsyning

 

2. Du skal nu trykke på redigeringsblyanten herunder.

Herefter kommer der en pop-up, hvor du kan vælge, om du vil have notifikationen i en sms, en mail eller begge dele. Vælg ved at skubbe slideren fra venstre mod højre.  

Tryk gem og luk, og husk at opdatér siden for at se, om du er blevet tilmeldt korrekt. Det gør du ved at trykke F5 på dit computertastatur eller ved at trykke på den runde pil på din skærm. 

Du vil herefter modtage en kvittering via sms/e-mail, ellers er du ikke tilmeldt korrekt.

 

 Har du problemer med tilmelding, kan du hente en vejledning her:

Du har selv ansvaret, også selv om du er tilmeldt

Det er vigtigt at være opmærksom på, at skulle der mod forventning ske en teknisk fejl, så man ikke modtager en besked ved ændringer i sit vandforbrug, så hæfter man selv for ekstraregningen. 

Hvem skal jeg kontakte, hvis jeg får besked om ændring i mit vandforbrug?

Hvis der løber vand ud af din vandmåler, skal du kontakte KLAR Forsyning.

I alle andre tilfælde, bør du kontakte en VVS'er. Vi skal gøre dig opmærksom på, at du selv skal betale regningen. 

Hvem og hvor mange kan være tilmeldt?

  • Alle vores vandkunder i Køge, der betaler direkte til KLAR Forsyning, kan tilmelde sig ordningen. Det betyder, at du som lejer ikke kan tilmelde dig.
  • Der kan kun være tilmeldt ét telefonnummer og én e-mail per husstand.


 

Hvad koster det, hvis toilettet står og løber?

Et toilet, der står og løber i en måned, kan give dig en ekstraregning på op mod 1.000 kr.