Logget ind som:
Kundenr.:

Spørgsmål og svar

Her kan du finde svaret på de mest almindelige spørgsmål om 'Selvbetjening'.

  • Hvordan tilmelder jeg mig sms-service?

    Modtag besked direkte på sms, når der er driftsforstyrrelser i dit nærområde.

    Du tilmelder dig sms-service på siden her: 

    Tilmeld sms-service 

  • Hvad gør jeg, hvis jeg har haft vandbrud?

    Hvis du er tilsluttet vores forsyningsnet, har du mulighed for at få refusion, hvis du har haft en vandbrud og derfor har haft et stort vandspild.

    Læs mere om refusion af vandspild og udfyld formularen på siden her: 

    Refusion ved vandspild

  • Hvor kan jeg få oplyst, hvor vandledningerne ligger?

    På siden her kan du se nogle oplysninger om placeringen af vores vand- og spildevandsledninger i offentlig vej.

    Hvis du vil vide, hvor vand- og spildevandsledningerne ligger inde på din egen grund, skal du kontakte kommunen.

    Læs mere om ledningsoplysninger

  • Hvordan kan jeg se mit forbrug?

    Du kan se dit forbrug og dine regninger for vand og/eller spildevand på Min Forsyning. 

    Du logger ind på Min Forsyning her: 

    Log på Min Forsyning

  • Hvordan tilmelder jeg mig betalingsservice?

    Du tilmelder dine regninger til automatisk betaling via betalingsservice. 

    Det gør du på dine egne sider under Min Forsyning. 

    Du logger ind på Min Forsyning her: 

    Log ind på Min Forsyning

  • Hvordan virker min elektroniske vandmåler?

    Har du brug for hjælp til at forstå din elektroniske vandmåler, kan du finde vejledningen her: 

  • Hvornår bliver mit vand aflæst?

    De fleste af vores kunder har elektroniske vandmålere, som automatisk sender data til vores system.

    Enkelte kunder har dog vandmålere, som vi ikke automatisk kan hente data fra. Derfor kører vi en gang om året ud - ved en såkaldt drive-by - og opsamler data.

    I langt de fleste tilfælde kan de aflæse måleren fra vejen, men i enkelte tilfælde kan de have brug for at gå ind og løfte et dæksel på din private grund for at kunne aflæse måleren ordentligt.

  • Hvornår skal jeg aflæse min vandmåler?

    Vandmålerne aflæses hvert år d. 31. december.

  • Jeg kan ikke aflæse min måler, hvad gør jeg?

    Kontakt Køge Vand A/S, så hjælper vi med at løse problemet.

    Kontakt os

  • Jeg skal flytte?

    Når du har solgt og flytter fra din ejendom, skal vandmåleren aflæses, så vi kan lave en opgørelse over dit forbrug.

    Skal du flytte fra din nuværende bolig, skal du derfor give os besked ved at udfylde vores flytteblanket. Den finder du på siden her:

    Jeg skal flytte