Logget ind som:
Kundenr.:

Stor tilfredshed med MiljøCenter Greve

Pressemeddelelse

Undersøgelse viser, at den generelle tilfredshed med MiljøCenter Greve er høj, og her har især personalet på pladsen en afgørende betydning.

Haci Evgin, for mand på MiljøCenter Greve, ses på pladsen

Haci Evgin, der er formand på MiljøCenter Greve, har sammen med det øvrige personale en stor andel i kundernes tilfredshed med genbrugspladsen.

KLAR Forsyning, der står for den overordnede drift af MiljøCenter Greve, gennemførte i foråret en kundetilfredshedsundersøgelse. Resultaterne vil forsyningsselskabet bruge i deres arbejde med at udvikle og optimere genbrugspladsens indretning, drift og serviceniveau. 

I alt 1695 private kunder samt 73 virksomheder deltog i undersøgelsen, hvor de blandt andet blev spurgt ind til deres tilfredshed med personalet samt genbrugspladsens orden, indretning og åbningstider.  
 
Personalet har stor andel i flot resultat  
Resultaterne viser, at den generelle tilfredshed med MiljøCenter Greve er meget høj, i det hele 99% af de adspurgte har svaret, at de i meget høj grad eller i høj grad er generelt tilfredse med genbrugspladsen, hvor Urbaser varetager den daglige drift for KLAR Forsyning. 

97 % af de private kunder er tilfredse med åbningstiderne, og 99 % finder pladsen ryddelig og pæn. 

Undersøgelsen viser samtidig, at personalets synlighed, venlighed, hjælp og vejledning, ofte er det, som kunderne lægger mest vægt på, når de kommer på en genbrugsplads.  

Her svarer 99% af kunderne, at de i høj grad eller i meget høj grad synes, at personalet er synlige og tilgængelige, når de kommer på genbrugspladsen.  

98% synes, at personalet er gode til at vejlede om genbrug og sortering, mens 97% synes, at personalet er imødekommende. 

”I KLAR Forsyning er vi rigtig glade for, at undersøgelsen har vist, at folk er så tilfredse med MiljøCenter Greve, og personalet på pladsen fortjener et stort klap på skulderen, for de har en stor andel i det flotte resultat”, siger Jesper Koziara, der er teknisk direktør i KLAR Forsyning. 
 
Nye initiativer skal øge tilfredsheden yderligere 
Jesper Koziara fortæller, at undersøgelsens resultater samtidig bakker op om nogle nye initiativer fra KLAR Forsyning, der skal øge serviceniveauet endnu mere. 

Af undersøgelsen fremgår det blandt andet, at flere kunder efterspørger ændringer til bomsystemet, der på nuværende tidspunkt indimellem giver tekniske udfordringer med aflæsning af magnetkortet. Kunderne efterspørger også nye skilte med vejledning til sortering, og de har samtidig et ønske om mere direkte genbrug.  
 
”Vi undersøger muligheden for et nyt bomsystem, vi er i gang med at lave nye skilte til pladsen, og vi har allerede indført en ordning med direkte genbrug, som vi arbejder på at udvide. Så selvom vi ikke kan imødekomme samtlige af de ønsker, der er til forbedringer, så har undersøgelsen helt sikkert givet os noget konstruktivt at arbejde videre med”, siger Jesper Koziara.  
 

Emne